من ، میرحسین موسوی

این فیلم با استفاده از پیام صوتی میر حسین موسوی خطاب به مردم ساخته شده است. قرار بود این پیام در زمان انتخابات به منظور خاصی در یکی از شهرهای ایران مورد استفاده قرار گیرد که متاسفانه فرصت نشد.

این نوشته در سیاست ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای من ، میرحسین موسوی

  1. علی آزادان :گفت

    من میرحسین موسوی، فرزند کوچک ملّت ایران هستم که امروز با تمام اعتبار و آبرویم آمده ام تا از اشاعهء دروغ و فریب که سکّهء رایج در میان دولتمردان شده است، شکسته شدن عزّت و ریختن آبروی مؤمنان و حرمت شکنی آنان جلوگیری کنم. خودکامگان دیروز، امروز در لباس دینداری و بنام ملّت سخن میگویند. به نام امام عملکرد او را نقد میکنند. به نام انقلاب به تخریب انقلاب روی آورده و به نام مبارزه با اشرافی گری با تکیه بر زور و زر و تزویر مخالفان خود را آماج حملات ناجوانمردانه قرار داده اند. امروز روز تصمیم برای همگان است تا پنجره ای به روی امید به آینده بگشاید. امید آن روز.

  2. سيب :گفت

    خيلي عالي بود
    دلمون براش تنگ شده
    کاش آزاد بشه
    وبشيم!

  3. بهادر :گفت

    دوست سبز من سلام.
    اگر مقدور هست لطفا برای من یک دعوتنامه بالاترین بفرستید تا من هم نقش سبز خویش را ایفا کنم.
    با تشکر.
    بهادر
    bahador.ziaratnia@gmail.com

  4. ناگفتنی :گفت

    با سلام
    نفست گرم موسوی عزیز
    مهر تو در دلم قرار گرفته و تو برای من بسیار عزیز شده ای و می دانم که این بی دلیل نیست و نشانه تاثیر صداقت و شجاعت در کلام و گفتار توست و هر کس با خدا یکی باشد مهر او در دل همگان قرار میگیرد.با آرزوی سلامتی همه راست گویان

  5. بازتاب: من ، میرحسین موسوی « پل سبــــــــــــــــــــــــــــــــز چــــــــــــــــــــــــــــوبی

  6. SHAHRZAD :گفت

    افسوس افسوس که ندانستند اصحاب ریب و ریا و طالبان دنیا قدر این بزرگ مرد را وای بر ما که به اسم تشرع مهر بر دهان ها زده ایم اما غافل از این که فردای قیامت باید جواب پس داد

  7. بازتاب: Center for Nonviolent Action Studies » جنبش سبز: جنبشی بی خشونت؟

پاسخی بگذارید

