اندوهناک ترین و تاثیر گذار ترین کاریکاتورهای جهان

این نوشته در سرگرمی ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای اندوهناک ترین و تاثیر گذار ترین کاریکاتورهای جهان

  1. Azarak :گفت

    سلام بر امید عزیزم
    نمی‌دانم دقت کردی که این کاریکاتورها را من در یوتیوب آپلود کردم. بهر حال نمی‌دانی چقدر خوشحالم که آنها را شما لینک کردی و خاطره‌اش را برایمان زنده نمودی، ضمن اینکه خودم نیز چندی پیش آنها لینک کرده بودم.
    با احترام
    آدرک

    • کارتون عالی بود و من شک داشتم که خودتون هستید یا یکی دیگه و حالا خوشحالم که کار دوست خوبم آذرک عزیزم بود . ممنون از زحمتت !
      امید فردا

پاسخی بگذارید

