در حافظه تاریخ / میرحسین/ من ایرانی هستم و به این مساله افتخار می‌کنم !

میرحسین موسوی با بیان اینکه من ایرانی هستم و به این مساله افتخار می‌کنم تاکید کرد به خاطر دارم که از دوران ملی شدن صنعت نفت، استفاده از محصولات داخلی نوعی دغدغه‌ برای مردم بود اما امروز عرق ما نسبت به این مساله از بین رفته است،

به طوری که هیچ کس از اینکه از وسایل خارجی استفاده کند، شرمنده نیست. من یک نگاه ایرانی به این قضیه دارم و از این زاویه تلاش خواهم کرد تا یک اقتصاد ملی و ایرانی داشته باشیم. البته من معتقد به ارتباط صحیح با جهان هستم ولی در عین حال معتقدم که باید ایرانیت را وارد این قضیه کرد.

میر حسین در ادامه بر لزوم بازبینی در سیاست خارجی نیز تاکید کرد و گفت: متاسفانه امروز ما غرق در تعارضات با جهان هستیم و این مساله دغدغه‌های فراوانی را برای ملت ما از جمله جوانان به وجود آورده است. در حالی که گفته می‌شد که یکی از مشکلات من عدم ارتباط با جوانان است ولی امروز می‌بینیم که بیشترین طرفداران از نسل جوان ایرانی هستند .

این نوشته در سیاست ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

