در حافظه تاریخ / میرحسین/ نباید بگذاریم هویتمان را از ما بگیرند ، ما ایرانی هستیم !

تمامی تلاش‌هایی که این روزها در مخالفت با شما صورت می‌گیرد برای آن است که از ثمربخش بودن اعتراضات قانونی خود نآمید شوید،زیرا تا ما نآمید نشویم این دولت از اعتبار واقعی برخوردار نخواهد شد.

امید به آینده رساترین اعتراض ماست. اگر می‌خواهید ایرانی باقی بمانید از شعله امید در سینه‌های خود محافظت کنید، زیرا امید بذر هویت ماست .
 اگر می‌خواهید ایرانی باقی بمانید از شعله امید در سینه‌های خود محافظت کنید  !

بیانیه شماره ۹ میرحسین موسوی ۱۰تیرماه ۱۳۸۸ 

این نوشته در سیاست ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای در حافظه تاریخ / میرحسین/ نباید بگذاریم هویتمان را از ما بگیرند ، ما ایرانی هستیم !

  1. iamdeliverance :گفت

    omid_farda عزیز، بنده در وب سایت آزادگی فعال هستم و به دلایلی هرگز به بالاترین نخواهم رفت (کاری فعلا با این مسئله ندارم)، خیلی خوشحال میشوم که سری در حافظه تاریخ را در سایت آزادگی هم لینک کنید

  2. سلام

    صبح بخير
    از آشنايي با شما بسيار خوشحالم
    يه درخواست از شما دارم:
    در سايت بالاترين قصد عضويت دارم مي نويسه بايد دعوتنامه داشته باشم و ايميل فرستادم جواب آمد که بايد يکي از اعضاء دعوت نامه برام بفرسته که با شما آشنا شدم و از شما تقاضا دارم جهت عضويت من در اين سايت يه دعوتنامه برام بفرستي ، خيلي خيلي ممنون ميشم
    شاد شاد شاد باشيد
    لطفاً دعوتنامه را به ايميل زير ارسال کنيد:
    …………..

پاسخی بگذارید

