در حافظه تاریخ / میرحسین / باید شعله های آگاهی را در ظلمت ناپایداری که این روزها بر میهنمان سایه افکنده است زنده نگه داریم !

و سخن آخر این همراه کوچک جنبش سبز، با دیگر همراهان پایدار و مقاوم در سراسر ایران عزیز است. دوستان همراه، نوجوانان، جوانان و سالمندان، زنان و مردان حق طلب، روستائیان و شهرنشینان غیور، در هر کجای این سرزمین پرعظمت که زندگی می کنیم چاره ای جز صبر و استقامت در راه احقاق حق نداریم و باید شعله های آگاهی را در ظلمت ناپایداری که این روزها بر میهنمان سایه افکنده است زنده نگه داریم و به یاد داشته باشیم که در شرایط کنونی، بسیاری از هموطنان ما با چهره های زشت و توانفرسای فقر و تنگدستی در زندگی مواجه هستند. بسیاری از همسایگان ما شب را با دل نگرانی نسبت به فردا سپری می کنند. چه بسیار که در پرداخت هزینه های درمانی فرزندانشان درمانده اند. چه بسیار که خود فروشی و اعتیاد، خانمانشان را برباد داده است. و بی شک وظیفه همه ماست که دست درماندگان را بگیریم، در سفره هایمان با آنها شریک شویم، سنت دیرینه ایرانی در اطعام و نذورات و انفاق را زنده نگه داریم،

مردم از خود می پرســـــــند تا چه اندازه در زندگی شان از عدالت اجتماعی و اقتصادی و عدالت قضائی و حقوقی و عدالت اداری و استخدامی برخوردار شده اند؟

آیا بسیج و نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی از مال و جان و آبرو و حقوق آنان دفاع می کنند یا از مکانت و مکنت و قدرت زور مداران؟

مـــــــردم می پرســـــــند آیا سفره آنان امروز رنگین‌تر از دیروز است و یا حاصل وعده دروغین آوردن نفت بر سر سفره هاشان کوچکتر شدن این سفره ها و تحلیل رفتن لوازم رفاه در زندگی آنان بوده است؟

این نوشته در سیاست ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

15 پاسخ برای در حافظه تاریخ / میرحسین / باید شعله های آگاهی را در ظلمت ناپایداری که این روزها بر میهنمان سایه افکنده است زنده نگه داریم !

  1. Seied Mohammad :گفت

    به نام الله بخشنده مهربان ما تا آخر ایستاده ایم، حتی اگر بر روی آسفالت خیابانها، تخت بیمارستانها یا خاک قبرستانها افتاده باشیم، مطمئن باش که ما تا آخرش ایستادیم.

  2. ali :گفت

    شما فکر میکنید موسوی خیلی درست کاره؟؟؟ فکر میکنید به فکره ملته؟؟؟؟ این ها همگی یکسان هستند و در جهت اهداف کثیف خودشان تلاش میکنند . از شما خواهشمندم که به موسوی به عنوان یک قهرمان نگاه نکنید او فردی بسیار ترسو است اگر میخواست انقلاب کند میتوانست با رهبری جوانان آزادی خواه وطن انقلاب کند جوانانی که دنبال یک رهبر و یک حامی میگردند ولی چنین نکرد و همواره به صورت ترسو وار از حکومت برای راهپیمایی ها مجوز در خواست میکند در حالی که خود میداند چنین مجوزی صادر نخواهد شد. او فقط به دنبال قدرت نمائی در برابر سیاستمداران ایران است میخواهد بگوید که نسل جوان را در دست دارد و برای اینکه نسل جوان را از دست ندهد سالی 2 – 3 بار در خواست مجوز برای راهپیمائی میکند . او نیز در خلاف انتظارات مردم فردی همچون هم جوارانش است به دنبال رهبری بگردید که بتواند بدون ترس شما را راهنمائی کند…

    • هموطنم بدنبال رهبر بگردیم که ما را راهنمائی کند ؟ مگه شما ایرانی نیستید ؟ در ضمن میرحسین جوانان را همراه خود گرداند که چی بشه ؟ مگه میرحسین جوان هستش که تشنه قدرت و قدرتنمائی باشه ؟ کمی صبر پیشه کن هموطن اونوقت خواهی دید که دست آورد ایستادگی میر و شیخ چه بود ! فقط آرزویمان است که آنها هم باشند ، زنده و ببیند که بذر آرادی خواهی و ایستادگی چگونه سبز گشته !!

  3. حبیب راسل :گفت

    بنظر نمیرسدکه ناله های شبگیر وخودرا چون شلان برزمین زدن ونظاره گرذندانی بودن شیخ آن میر بانی اصلاحات بودن از فتوت وعقل باشد حال که فعلازورمان بزورمداران وجدان ستیز وعدل گریزنمیرسد ولی بخودمان چه؟آیا انصافست آنان(شیخ ومیر) دربند وتحقیری باشند که بواسطه برافراشتن پرچم احقاق حق وحقوق همین مظلومانی که شاید محتاج یکوعده افطار ویاشامی باشند که شما یادآوریشان میکنید»باشند و مابی هیچ اقدامی زندگی عادیمان را ادامه دهیم؟بیایید ازهمین آغازین روزهای ماه نوباتحریم استفاده هرگونه امکانات شهری و دولتی وحکومتی اعتراضمان را بطریق اجتماعی به منصه ظهور بگذاریم تا مظلوم هست ظالم حکومت خواهد کرد وخواهد تاخت مگر ماکمتر از آنانی هستیم که در مصر و تونس ولیبی و سوریه وبرظالمانشان پیروزی یافتند؟

  4. ali :گفت

    برادر من منظور من این است که برای خودمان انقلاب کنیم نه برای میر و شیخ . و تشنه ی قدرت بودن به سن و سال ربطی ندارد تشنگان همواره تشنه اند . بیایید باری دیگر با کنار گذاشتن تبعیض ها باز هم در کنار هم باستیم . باز هم ترک و فارس و کرد و لر و عرب و عجم با هم برای هدفی والا تر متحد شویم و برای خود حکومتی دموکراسی که در ان واقعا حقوق مردم رعایت شود بنا کنیم . و برادر (امید فردا) ما انقلاب خواهیم کرد چه فردا چه یک سال بعد چه صد سال بعد . به قول اقای حبیب راسل مگر ما از اهل مصر و تونس و لیبی و سوریه کمتریم؟؟!! و همه ی ما میدانیم که با این شرایط انقلاب ممکن نیست چون مصر و لیبی و … اسلحه داشتند و در برابر اسلحه . اسلحه میکشیدند ولی آیا ما با دستان خالی کاری از پیش میبریم ؟؟ ایا در برابر سلاح گرم سلاح سرد الم خواهیم کرد ؟؟؟ پس برای جنگ فقط اراده مهم نیست بلکه تجهیزات نیز لازم است… جواب گلوله گلوله است.

    • دوست گرامی من حقیر و یا هیچ کسی نگفت مردم ایران باید برای و یا بخاطر میر حسین و شیخ مهدی انقلاب کنند ! همانطور که خود این عزیزان بارها عنوان کردند فقط همراهان جنبش سبز هستند همانند همه همراهان جنبش و بارها در مورد آگاهی بخشی جامعه سخن گفتند که « آگاهی چشم اسفندیار خودکامگان است »
      مطمئن باشید ما پیروزیم ….. ! و این مزد ایستادگی و باهم بودن ما است …..

  5. ali :گفت

    به امید پیروزی…

  6. ali :گفت

    با عرض سلام خدمت هم میهنان عزیز :
    من از شما خواهشی دارم از شما میخواهم که در بعضی مسائل کمی فکر کنید . از شما میخواهم که با عقل تصمیم بگیرید نه با حساس .تا کی میخواهید بازیچه ی اهداف قدرت طلبان باشید؟؟؟ تا می میخواهید که به وعده هایی که میدانید هرگز عملی نخواهند شد وابسته شوید ؟؟؟!!! ما 10 ها بار این وعده ها را از کاندید های مختلف شنیده ایم ولی هر بار به جای انکه فریب انها را نخوریم بیشتر به وعده ها و شعار هایشان اعتماد کرده ایم تا کی باید فریب فریب کاران را خورد ؟؟؟!!! تا کی باید به پایمال شدن حقمان سکوت کنیم ؟؟؟! تا کی باید مانند گوسفندان زندگی کنیم؟؟؟؟ تا کی باید به اقایان موسوی و کروبی امیدوار شویم این ها نمیتوانند حق ما را به جای اورند من برای تمام حرف هایم دلیل دارم و سند من برای اثبات این که این اقایان نمیتوانند ما را به اهدافمان برسانند و از حقمان دفاع کند این است که این ها که ادعا دارند در انتخابات تقلب شده نمیتوانند از حق خودشان دفاع کنند چگونه ممکن است بتوانند از حق ما دفاع کنند و ما را نجات دهند؟؟؟ شاید بگوئید که انها را شکنجه میکنند و ازارشان میدهند برای همین است که نمیتوانند از حق خودشان دفاع کنند ولی ما را نیز ازار میدهند و برای همین است که ما ها نیز نمی نوانیم از حقمان دفاع کنیم ما به دنبال افرادی هستیم که بتوانند از حق خودشان و از حق ما دفاع کنند نه افرادی که با اندکی تهدید سرشان را در لاک خودشان فرو کنند … ای اقای (امید فردا) از تو و تمام هم میهنانم خواهش میکنم که به جای این که خودمان را فریب دهیم اندکی تامل کنیم و ببینیم ایا چیزی که با احساسمان قبول کرده ایم حقیقت است یا نه؟؟؟

    • دوست و هموطن فرهیخته!
      شما بفرمائیید واقعیت و حقیقت چیست؟
      الترناتیو شما چیه؟ به قول شما اینائی که نام بردین همه شون دروغگو و در حال فریبکاریند، بنابراین بفرمائید کی راست میگه؟

  7. ali :گفت

    کسانی راستگو هستند که از ریشه هرگز در نظام اخوندی نبوده باشند نه کسانی که بعد از گذشت چند سال پشیمون بشن … یعنی از ریشه درست باشند

  8. ali :گفت

    نه همون تور که گفتم کسانی که از ریشه درست باشند…..خود مجاهدین افرادی ترسو هستند که تا انقلاب شد از ایران فرار کردند اونها بعد از 32 سال هنوز نتونستند اسم جمعیتشون رو از لیست احزاب تروریستی سازمان ملل پاک کنند.!! کسی که من میگم کسیه که از میان مردم برخیزه و به هیچ یک از ارگان های غرب و شرق وابسته نباشه!!! کسی که جدید باشه و با انگیزه … یک فرد ساده که بعد از سال ها برنامه ریزی خودش رو نشون بده نه افراد قدیمی و کهنه که هر کدوم به گروهکی قدیمی وابسته باشه …

  9. ali :گفت

    هنوز همچین فردی نیست که من اسمش رو بگم و شما بشناسیدش ولی چند سال بعد همه ایشون رو خواهند شناخت فردی که همه چیز رو تغییر میده… منظورم فرد خاصی نیست منظورم کسیه که بالاخره جرات این کار رو پیدا میکنه و هر کسی که با چشم باز نگاه کنه اونو خواهد شناخت فعلا باید صبر کرد و از روی منطق عمل کرد نه از روی احساس… فقط صبر……………………

بیان دیدگاه