باغ وحش مخصوص دیکتاتورها ……. مانا نیستانی

دو سه تا قفس خالی مونده اونهام  به زودی پُر بشن باغ وحش مون کامل میشه !

این نوشته در سیاست ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

16 پاسخ برای باغ وحش مخصوص دیکتاتورها ……. مانا نیستانی

  1. رضا :گفت

    حالا به نظر شما تو قفس ایران یه جانور میذارن یا دوتا.یعنی ایران چند تا دیکتاتور داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. Avo :گفت

    امید آقا ما بالاخره نفهمیدیم شما مسلکت چیه! توی شناسه ی بالاترینت و همین جا توی وبلاگ، از میرحسین تمجید کردی،از اون طرف ضد دین هستی.این دو با هم جمع نمی شوند

    • گرامی من ضد هیچ مذهب و مرامی نیستم و فقط با جهل و خرافات ومستمسک قرار دادن دین برای ظلم و جنایت بیدادگری ، شکنجه ، زندان ، غارت و چپاول مخالفم !

  3. Avo :گفت

    اما در تمام پست هایی که توی بالاترین به دین و مذهب توهین و جسارت می کنند کامنت موافق می ذارین و به همشون مثبت میدین

  4. Avo :گفت

    دو تا نمونش سوتی قرانی و مطلب بلوندی هست.یعنی از نظر شما قران خرافاته؟

  5. رضا :گفت

    خیلی دوست دارم قفس ایران رو ببینم.انشااله

  6. Avo :گفت

    آقا رضا نشستیم که دیگران بیان اینا رو بکنن توی قفس،باید خودمون همت کنیم که متاسفانه نمی کنیم.ما ملتی ترسو ولاف زن هستیم،به گذشته ی خودمون که فقط ساخته ی خیال و رویاهامون هست می نازیم.همیشه فکر می کردم چطوری اعراب امپراطوری عظیم ساسانی رو سرنگون کردند،با وقایع اخیر و عملکرد اعراب و مشاهده ی شجاعتشون و قیاس اونها با خودمون پی بردم که 1400 سال پیش هم اونا همینطور متهورانه جنگیدند و ما همینطور بزدلانه تماشا کردیم.(اینو کسی میگه که در تمام نا آرامی های بعد انتخابات حضور جدی داشته و پای گود نبوده بگه لنگش کنین ،چند باری هم بازداشت شده) من یقین دارم بالاخره این حاکمیت رفتنی هست ولی باز یه مشت آدمی که هیچ هزینه ای برای پیروزی نکرده اند مدعی میشوند و می خوان همه چیو به نفع خودشون مصادره کنن

  7. Avo :گفت

    راستی،چرا کامنت قبلی من هنوز چشم به راه بررسی هست؟؟

  8. Avo :گفت

    اونایی رو که توشون کامنت دادین باید بگردم پیدا کنم چون پست ها و مطالب زیادن،اما همین دو تا که مثبت دادین یعنی موافق بودین دیگه،ضمن اینکه گفتین با خرافات مخالفید عرض من اینه که آیه ی قرآنی رو که در پست سوتی قرآنی به تمسخر گرفته شده شما تایید کردین،این چه معنی می ده جز اینکه مورد رضایت شما هست؟

  9. Avo :گفت

    نیازی ……

    • گرامی نظر آخرتون چون از کاربران دیگر نام بردید از گذاشتنش معذورم ! باور های هر کسی محترم و قابل احترام هستش ولی وقتی بیان میشه میتوان پاسخ گفت و تا انجائی که یادمه من نه به کسی بی احترامی کردم و نه به باورهاش! در ضمن نه منفی گله ای به کسی دادم و نه مثبت رفاقتی ! موفق باشید

پاسخی بگذارید

